Online konferencia: Hatósági eljárások a pandémia időszakában

Szakmai program

A konferencia időpontja: 2021. április 16. (péntek)

Az online konferencia a Zoom rendszeren keresztül érhető el.[1]

A konferencia moderátora: dr. Bartl Bálint – a Közigazgatási Eljárási Jogi Egyesület titkára

Levezető elnök: Dr. Imre Miklós professor emeritus – Nemzeti Közszolgálati Egyetem – Államtudományi és Nemzetközi Tanulmányok Kar – Lőrincz Lajos Közigazgatási Jogi Tanszék

09.00 – 09.10 Köszöntő – Dr. habil. Boros Anita elnök, Közigazgatási Eljárási Jogi Egyesület
09.10 – 09.30 A helyi önkormányzati hatósági eljárások legfontosabb változásai a pandémia alatt – Dr. Gyergyák Ferenc alelnök Közigazgatási Eljárási Jogi Egyesület, címzetes egyetemi docens Pécsi Tudományegyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, főtitkár Települési Önkormányzatok Országos Szövetsége  
09.30 – 09.50A kormányhivatali eljárások a pandémia alatt – Dr. Józsa Fábián alelnök Közigazgatási Eljárási Jogi Egyesület, címzetes egyetemi docens Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Jog- és Államtudományi Kar, főosztályvezető Budapest Főváros Kormányhivatala, Jogi és Koordinációs Főosztály
09.50 – 10.10A kormányablakban intézhető ügyek a pandémia időszakában – Dr. Horváth Tivadar hivatalvezető, Budapest Főváros Kormányhivatala X. Kerületi Hivatal
10.10 – 10.30A földhivatali ügyek a pandémia alatt – Dr. Bodri Gergely osztályvezető, Budapest Főváros Kormányhivatala Földhivatali Főosztály, Ingatlan-nyilvántartási Osztály
10.30 – 10.50Az ÁFA-visszaigénylés ügyintézési folyamata – Hennel Ildikó senior termékmenedzser, Lakossági Üzletfejlesztés Főosztály, MKB Bank Nyrt.

10.50 – 11.10    Kávészünet

11.10 – 11.30 Az adóhatósági ügyek a pandémia alatt – Dr. Bokor Csaba jogi és felügyeleti szakfőigazgató,Nemzeti Adó- és Vámhivatal
11.30 – 11.50 Az építésügyi hatósági eljárások a pandémia alatt – Vas Róbert osztályvezető, Heves Megyei Kormányhivatal, Építésügyi és Örökségvédelmi Főosztály, Építésügyi Osztály

11.50 – 13.00   Ebédszünet

13.00 – 13.20 A közegészségügyi hatósági eljárások a pandémia alatt – Dévényiné dr. Farkas Adrienn osztályvezető, jogtanácsos, Budapest Főváros Kormányhivatala, Népegészségügyi Főosztály, Hatósági és Koordinációs Osztály
13.20 – 13.40 A hazai anyakönyvi ügyek intézése a pandémia alatt – Dr. Récsényi Adrienn főosztályvezető, Budapest Főváros Kormányhivatala, Állampolgársági és Anyakönyvi Főosztály
13.40 – 14:00A gyámügyi eljárások a pandémia alatt – Dr. Tóth Polina osztályvezető, Budapest Főváros Kormányhivatala, Gyámügyi és Igazságügyi Főosztály, Döntésfelülvizsgálati Osztály

A  rendezvényen történő részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött, regisztrálni az alábbi linken lehet április 14. napjáig:

https://forms.gle/dEeKdg8Lcs32khVJ8


[1] A Zoom link a regisztráltak számára kerül megküldésre a regisztráció során megadott email címre.